W Mamie siła! cz.1

Autor:
W Mamie siła! cz.1

Kochane przyszłe Mamy, rozpoczynamy dla Was cykl "W Mamie siła!" poświęcony treningowi Mam - zarówno tych dopiero oczekujących maleństwa jak i tych świeżo upieczonych. To prezent dla Was, mający pomóc Wam wejść w nową rolę w dobrej formie! Czerpcie z programów pełnymi garściami, a gwarantuję, że nie będziecie żałować!"

 

W najbliższych trzech zestawach ćwiczeń do zdjęć pozuje dla Was Paulina,  będąca w 9-tym miesiącu ciąży.

 

UWAGA! Przed rozpoczęciem ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem prowadzącym ciążę, aby upewnić się o braku przeciwwskazań do ćwiczeń. 

Rozgrzej się  wykonując krążenia w stawach i zacznij ćwiczyć w swoim tempie, popijając wodę między ćwiczeniami!

ZACZYNAMY!

1
2
3-1
4-1
5-1
6-1
7-1

Jeśli udało Ci się wykonać cały zestaw – brawo! Kontynuuj ćwiczenia czekając na kolejny, nieco trudniejszy zestaw. Jeśli dziś było zbyt trudno – następnym razem prawdopodobnie będzie łatwiej – nie zniechęcaj się!

nie musisz być idealną,
żeby być piękną!

Ewelina Kopic

Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - politykę prywatności. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie. Zgadzam się